onsdag 10 april 2013

Last Cut!

Efter klagomål på min frisyr,beslöt jag mig för att förära dem med ett besök höromdagen.

Gick förbi en som jag aldrig noterat tidigare, kanske för att det ligger på en bakgata!
Väl på insidan grips jag av ett WOW, Inredningen var toppmodern ( På 30-talet), gubben åxå.

Han välkomnar mig artigt och låter mig sjunka ned i klippstolen.
-JA JA jag måste ge herrn en chans, kan bli intressant detta, håret växer ju alltid ut igen, om d skulle va så: tänkte jag.

Relativt skakig började han sedan jobba på min skalp, när han tog fram rakkniven blev jag det åxå.
(ville ju inte gå där ifrån som ngn slags Van Gogh look alike)
Han körde med hårvatten o annat oldshool.

När farbrorn ansåg sig färdig var det dags för avsyning...
(såhär välkammad har jag inte vart sen skolan ;)

Jag tror prislistan var kvar sedan invigningen, typiskt att jag hittade hit nu först..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar