![]() |
| Vy på 'esplanaden' south Cronulla |
![]() |
| Annorlunda installation framför The Art Gallery of NSW |
Vi har alla mer eller mindre dåliga dagar imellanåt.
Som denna bilförare som mitt i natten övningskör sin första gång, men brister i uppmärksamhet o lungt o stilla på 30väg kör upp i grässlanten. Rullar ner på vägen igen upp o ner framför Konstmuseum som en installation, ingen skadade sig, bade vi o polisen kunde bara le åt det hela.
Nästa grej blev lite värre när 'the cableguy' höll på att installera i en fastighet o skulle genom väggen,
glömde bort o sluta borra när han kom till vattenledningen.
'Laxtrappa' Bigtime![]() |
| Robotarna väntar tålmodigt på att gå över |
Detta var på tionde våningen av trettiofem o han var lite stressad när vi kom med skraporna, medan vi skrapade och pumpade letade rörisar o sydney water efter avstägningar till fastigheten, efter 3,5 timmar slutade d spruta och vi kunde avsluta .Men nu var huset utan vatten el o hissar, (Killen har nog borrat fardigt nu).
![]() |
| Stilstudie på 'hjältarna' |
![]() |
| 35 våningshus 'utan hissar' |
![]() |
| Drill med vattenkanon |
![]() |
| morningglory |
Men en bra dag börjar med att man ser soluppgången över Sydney på väg till jobbet sedan kan vad som helst hända ;) Det blir iallafall en bra dag!












